duminică, 12 decembrie 2010

Si noi suntem roackeri! sau nu?!

Era o frumoasa seara de Sambata....2-3 saptamani in urma; "-mai ce-ar fi ca peste o saptamana sa mergem la un concert rock", zice un prieten de-al meu...sa-i zicem Cristi;
-Rock, rock dar cine canta, intreb asta cu indoiala ca n-o sa inteleg eu mare lucru din rockul spaniol.
-Unii tari, zice, unii de aci din Logrono...le zice Tierra Santa; sunt buni...stie toata Spania de ei.
-AAA. daaaa, sunt buni; si mie-mi plac, zice un alt prieten...sa-i zicem Ionel; ba nu, mai bine sa-i zicem John.
-Pai mai vorbim, ca mai e pana atunci.
Eeee, si vine si ziua concertului....doar noi trei sa-i vedem pe Tierra Santa, o trupa tare care mai e si "de la noi din oras".
Bem ceva beri, fumam "ceva"  si...ce frumos e rockul; nu nimerim din prima asa ca ne mai invartim pana sa gasim sala cu concertul; da Dumnezeu (io zic ca el si nu "altul") si gasim si sala..mai bem o bere, mai fumam ceva si in sfarsit ne vine inima la loc "-Gata dom'ne tre sa intre astia".
Intra o trupa care canta melodiile lui Metallica...canta bine; ne plac;
-Canta belea,! zice unul.
-Aha, sunt buni, zice altul.
-Dar melodii de-ale lor nu au?
-Nu stiu...sa vedem...
Apoi...uimire, intra altii.
-Da dom'ne astia sunt Tierra Santa, mi se parea mie ceva ciudat, zice unul dintre prietenii mei.
-Aaaa?! deci astia sunt...
Si ascultam parca cu si mai multa placere, acu, ca stim cina sunt.
 Se face si 12; plecam de la concert si mergem sa bem un ultim pahar de vin in oras; pe la 2 eram acasa-rockerit, fumat si "luat in nas"; ce sa mai-eram bine......si...suna Cristi:
-Ma in drum spre casa am auzit muzica (trecea pe langa sala cu concertul); si am intrat......stii cine canta?
-Tierra Santa????
!DA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu